المشاركات

عرض المشاركات من أغسطس, 2021

بعبصه بنت راقيه (منقول) قصص سكس عربي

  انا بنت من اسره راقيه ومرتاحه ماديا وعشت في وسط بيهتم بالشكليات والمظاهر وكنت مهتمه جدا بمظهري ولبسي وبعد البلوغ بدات اتحرر اكتر في لبسي خصوصا ان جسمي ملفت جدا او زي مابيقولوا "فرعه" وديما بلفت الانظار ليا باي لبس البسه وحتى البنات بتبص عليا ممكن يكون السبب كمان شعري فانا شعري طويل وناعم ومش محجبه ورغم ان ده حال اغلب البنات في الوسط الراقي اللي انا عايشه فيه فاغلب البنات بتكون معاها عربية خاصة او حد بيوصلها ومش بتنزل الشارع كده حالة هيجان واثارة غريبة بدئت تجيلي مع البلوغ تخليني اتحرر اكتر في لبسي واعمل شوبينج في اماكن زحمه واحس باثارة رهيبه من كلمة او بمسه مش مقصوده خصوصا ان ملامح جسمي مدوره وبارزه على عكس بنات كتير بتعرف شباب وبتدخل في علاقات وبتتصدم بعد كده انا كنت قافله الباب على اي حد بيحاول يقرب مني وبشوفه على انه انتهازي عايز بس يوصل لجسمي الجميل ده وياخد منه غرضه وبس كنت بحس بالمتعة والاثارة من اللمسات والمعاكسات والتحرش بحس فيها باهتمام اكتر لجسمي بس كنت محتاجة اكتر وده اللي خلاني ادور على اماكن فيها زحام اكتر وبدات اركب المواصلات زحمه علشان كده وممكن دي كانت اكتر ...

صدمني زوجي ليلة دخلتي فأشبعت شهوة كسي في الخارج قصص سكس عربي

  من المعلوم أن أي فتاة تنتظر اليوم الذي يتم خطبتها فيه وتلبس دبلة حبيبها وزوجها المستقبلي وتظل تحلم بليلة الزفاف، وليلة الدخلة، ليلتها وحلم حياتها التي تُحسّ فيها بانوثتها وتشبع فيها رغبتها إالى الجنس. ليس في ذلك شك وكنت أنا فوق رأس الفتيات في تلك الرغبة المتأججة وخاصة أني كنت اريد أن اشبع شهوتي، شهوة كسي، ولا حرج علي في ذلك ، فكنت انتظر حلالي ان يطرق بابي. في أيام الجامعة لم أستلطف زملائي الدارسين معي فانتظرت إلى ان اتخرج من كليتي ، اﻷداب قسم لغات شرقية ، جامعة عين شمس، ورحت ارسم صورة من جديد لفارس المستقبل. عشت في انتظاره ، في انتظار عريس يتزوجني ليشبع شهوتي بالحلال وفعلاً / حدث ان كنت في زيارة إلى بيت ابنة عمتي وهناك تعرفت على شاب من جيرانهم كان قد أتي ليسلم عليها لأنه انتقل إلى سكن آخر. طلبني بالأسم وكانت الصدفة وتعارفنا وأعجبتني وسامته وطولعه وعرضه، فكان عريس صيدة كما يقولون وخاصة أنه يمتلك تكاليف الزواج. خطبني إلى اهلي وتمت خطوبتي وعشنا ستة أشهر خطوبة ملئناها عشق ورمانسية ثم مضى الميعاد المضروب لليلة الزفاف ، الليلة الموعودة حيث أدخل الدنيا لا كما ادخلتني غيها والدتي باكية ،...

في سرير واحد مع زوجتي الاثنتين قصص سكس عربي

  تزوجت زوجتي الثانية سميرة قبل شهرين، بعد قصة حب عنيفة، رغم فارق السن بيننا، فهي في الثلاثين وأنا في الخمسين من العمر،وقد كانت زميلتي في الدائرة وهي مطلقة منذ خمس سنوات، وقد أوقعتني سميرة في حبها رغم أنني كنت أعيش حياة هادئة مع زوجتي الأولى أم أيمن، التي أمضيت معها عشرين عاما من الزواج، وكانت امرأة جميلة و ربة بيت وزوجة مخلصة وتعمل على إرضائي في الفراش بكل فنون الجنس وطرقه، وأنجبت منها بنت أصبحت في الجامعة وشاب ما زال في الثانوية، ولكن الحب أعمى كما يقولون، تزوجت سميرة، التي كانت لا تشبع من الجنس، وكأنها تعاني من عطش شديد بسبب سنوات الحرمان الطويلة، في حين كانت أم أيمن عندما أكون معها في السرير تسألني عن الفرق بين جسمها وجسم سميرة وما الذي يعجبني فيها، وما رائحة عطرها المفضل، وهل لديها طرق لم نمارسها سابقا في المضاجعة، وهل تصل إلى الرعشة بسرعة أم تتأخر، وهل فرجها ضيق أم واسع، وغيرها من الأسئلة التي لا تنقطع حتى عندما يكون قضيبي في داخل فرج أم أيمن، التي تريد أن تعرف كل تفاصيل ليلتي مع سميرة، فقلت لها ذات ليلة: ما رأيك أن أجعلك تنامين في سرير واحد معي ومع سميرة، في ليلة حمراء، فذهل...

الصيدلي والبنت الهايجه قصص سكس عربي

  انا صيدلي فيوم دخلي بنت لا تتدعي 19 سنه مع امها قالتلي لو سمحت يا دكتور عاوزه اخد حقنه قولتلها للاسف مفيش بنات بتدي قالتلي مش حضرتك بتدي انا اتصدمت من الجراءه اللي هي فيها قولتلها بدّي اه طلعت الحقنه من معاها وكانت حقنه فيتامين دي كانت الصدمه الصدمه التانيه بالنسبالي لانها مش مضطره ليها يعني المهم حضرت الحقنه وقولتلها ادخلي دخلت وانا دخلت وراها هي مش مليانه بس جسمها ذي لما الكتاب بيقول بيضه مش تخينه بس بزازها كبيره طيزها متوسطه انا دخلت لقيتها منزله البنطلون ولابسه اندر فتله ابن متناكه لونه اسود قالتلي كده كويس قولتلها لاء نزلي الاندر قالتلي هو بعيد قولتلها نزليه مينفعش المهم نزلته وقالتلي انا خايفه انا بخاف من الحقن قولتلها متخافيش لفي بس كده وقمت ماسك طيزها بايدي جامد وسمعت منها احححححح بس بصوت واطي وفضلت احسس علي طيزها حوالي دقيقه وهي مفيش اي رد فعل قمت عطيها الحقنه قامت مصوته حته صوت كان كفيل انه يخلي زوبري عامل ذي الحجر وأنزلهم بس مسكت نفسي بالعافيه لقيتها بتقولي انت خلصت ولفت ولقيتها بتضحك بصوت عالي قولتلها هوووس هتفضحينا طلعت كده عصب عني بقولها انتي بتضحكي علي ايه قالتلي ع...

ماجى وشهوتها جزاء الخامس قصص سكس عربي

  احكيلى احكيلى ... وبدأت اميره تحكى لى بالتفصيل كل اللى حصل معاها من اول الصيف اللى فات لغاية حكاية المنديل . قالت بعد ما خلصنا امتحان السنه اللى فاتت روحنا الشاليه بتاعنا اللى فى الساحل الشمالى وهناك اتعرفت على تامر شاب عنده 20 سنه من عيله غنية قوى شدنى له بجمال عينية ووسامته وفلوسه وعربيته وبدا يتقرب منى وانا استغليت الفرصه بسرعة وقربت منه وخرجنا سوا وسهرنا مع بعض اكتر من مره . وفى يوم اخدنى معاه فى العربيه وقالى ها نروح اسكندرية وفى الطريق خرج بالعربيه ووقف العربيه فى حته كده حلوه على البحر بس ضلمه وبدا يشتكى ليه من باباه ومن مامته وانه مخنوق منهم وكلام كتير كده .. انا اخدته فى حضنى كنت حاسه انه تعبان وعشان كده حضنته قوى وهوه راح مقرب منى قوى وبدا يبوسنى جامد قوى وبدات ايده تسرح وتنزل على بزازى وتلعب فى الحلمه انا بقيت مش قادره استحمل نزل بايده وحاول يحسس على كسى من فوق البنطلون الجينز وانا باقوله بلاش حد يشوفنا علشان خاطرى لا مش عايزه كفايه حد يشوفنا ... وهوه ولا كانه سامع حاجه منى العربيه ضيقه وانا مش عارفه اتحرك فيها قلت له اسمع انا عندى اقتراح ايه رايك نروح الشاليه بتاعنا م...

ديوث زوجتى قصص سكس عربي

  فى بداية الامر انا اسمي م.ا.س وزوجتى ماريهان 33 سنة من عائلة ثرية جدا اعيش فى مصر فى التجمع الاول و عندنا فيلا متزوجين من 8 سنين و حياتنا كلها ملئة بالجنس و المغامرات النهاردا هحكيلكم مغامرة من المغامرات دي انا ديوث بحب اشوف مراتى مع رجالة تانية بحب اشوف مراتى بلبس عاري امام الناس احب اشوف مراتي تمتع الناس و تغريهم زي زي اى ديوث هنا موصفات مراتى مراتى بيضاء شعر اسود طولها 168 سم ووزنها 80 ك صدرها كبير و مدور و حلمتها وردي و فخادها كبيرة و مدورة و من النوع الكيرفي كشكل عام للجسم مراتى من النوع اللى تغري اى راجل بس هي بتحبنى وانا بحبها لذلك احنا بنعمل كدا المهم ... يوم من الايام وانا راجع من الشغل لقيت مراتى بتستحمى واللاب بتاعها مفتوح و كمية صفحات اباحية كانت بتتفرج عليها و ببص على التربيزة لقيت شريط الفياجرة النسائية بتاعها واخده منه حبيتين ياااه 2 يا مفترية ليه كدا قالتلى عشان امتعك قولتلها مش هقدر عليكي النهاردا انتى عاوزة يجي 100 واحد زنجي وياريت يعمله حاجة قالتلى ماليش دعوة المهم قعدنا مع بعض وفضلت اداعب فيها و ابوسها و احضنها و الحس كسها الجميل النضيف بس من الواضح ان الحبايت...

أول مرة أنيك كانت مرة ولا في الأحلااااااااام قصص سكس عربي

  أول مرة أنيك كانت مرة ولا في الأحلااااااااام شاب 30 سنة وجايب أخري.. جسمي حلو وهرموناتي نترت شعر في كل حتة في جسمي ونترت لبن علي كل شاشة عندي في البيت لما زهقت من البورن وبقيت حافظه ومعدتش بشوف فيه جديد وأي بت في الشارع لابسة عباية محزقة ولا تبصلي بصة شمال تخليني اشيل زبي علي كتفي واجري خدت اجازة من الشغل ونويت السفر علي أرض الأحلام وأول أتوبيس علي شرم .. دخلت الفندق وعملت شيك إن علي الظهر ويا لهويييييييي علي اللحم الأبيض في كل حتة الروس والاوكرا كانوا خاربينها الشعر الاصفر والعيون الملونة والبزاز اللي تخليك تتمني ترجع طفل علشان ترضع بقيت ماشي نفسي في رضعة طب شفطة طيب المهم رحت علي أوذتي وخدت دش ما ضربت عشرة علشان أستحمل المنظر وتفاءلت بوقفة زبي اللي سجل رقم قياسي وقتها .. المهم نزلت علي الرسبشن سألته علي ديسكو كويس ومش غالي أوي وصفلي واحد وبالليل بدأت رحلة استكشاف عالنم النيك أول مرة أدخل بار لقيت البنات كثير وشالكل سكران ومنظرهم وهم بيرقصوا غير الأفلام كمية حك رهيبة وكل واحدة بترقص مع واحد ياإما نازلين بوس فس بعض يا إما مدياله ضهرها وهو بيفرك في طيزها بوسطه .. أنا كنت عارف إني ...

فاتن بنت الريف قصص سكس عربى

  كانت فاتن فتاة قادمة من طنطا لتتزوج ابن عمها المقيم بالأسكندرية سنها 16 عاما . كانت تملك جسدا كجسد منة شلبى بكل تفاصيله ولكنها كانت سمراء قليلا تزوجت من ابن عمها حامد . كان حامد يعمل فى الفاعل ولم يكن يروى كس تلك الفتاة التى كانت محبة للجنس رغم أنها عاشت فى الأرياف إلا أنها كانت ذكية لأقصى الحدود . وفى يوم طلب رجل أعمال شاب من سائقه فتى يعمل لديه فى فيلاتة بإحدى المدن الجديدة كان ذلك السائق جار حامد فذهب إليه وقال له : انت اتفتحت لك طاقة القدر . قال له : ليه خير ؟ قال له : الباشا اللى أنا شغال معاه عايز واحد يشتغل عنده فى الفيلا والشغل هناك خفيف وفلوسه حلوة . طار حامد من السعادة وقال : أخيرا خلصت من القرف والشقا . دخل وزف الخبرلفاتن اللى فرحت قوى . تانى يوم خده السائق وراح لزاهر باشا قابل حامد ووافق على تعيينه عنده وطلب منه الإقامة فى الفيلا قال له : أنا متجوز . قال لة : خلاص فى أوضة فى الجنينة تقدر تعيش فيها انت ومراتك . كانت غرفة مجاورة لحمام السباحة . أحضر حامد زوجته إلى الفيلا . كانت كمن انتقلت لعالم آخر . لم ترى فى حياتها مثل تلك الأماكن الفخمة . لم يكن يقيم فى تلك الفيلا ال...

مدام رباب بتخون جوزها البارد مع الغريب قصص سكس عربي

  اقتربت الساعة من الثامنة صباحا و أنا أجهز نفسي و أضع بعضا من الماكياج الخفيف قبل أن أسلك طريقي إلى عملي بإحدى المصالح الحكومية .. اسمي رباب .. كان صباحا تقليديا بدأته بدش سريع لإزالة آثار ليلة باردة جدا من ليالي الجنس الزوجي التي يقوم فيها كلا الزوجين فيها بتمثيل دور المستمتع رغم أن كلانا يعرف أن هذا لا يحدث مع الطرف الآخر .. لا أريد أن أظلم زوجي ماجد و لكننا وصلنا بالفعل إلى درجة خطيرة من البرود الجنسي جعلت كلانا يفقد شهوته و حميته للنيك رغم ما فيه من ملذات و متع .. و ذلك لأن هذه الحالة تصيب أي زوجين في إطار الممنوعات الجنسية العديدة التي تفرضها عاداتنا العربية على كل اثنين فلا يبادر أحدهما بكسر هذه العادات مهما كان السبب و مهما كان الداعي حتى لا يتهمه الطرف الآخر بأشياء ليست فيه كالانحلال الأخلاقي و الخيانة مثلا!! ارتديت ملابسي على عجل حتى لا أقع في معضلة التأخير .. و توجهت إلى محطة الأتوبيس الذي سوف يقلني من منزلي بضاحية شبرا الخيمة إلى مقر عملي برمسيس و هي المنطقة الأكثر ازدحاما في العالم .. استقل الأتوبيس عادة لتوفير بعض النقود التي يمكن أن تساعدني أنا و ماجد خاصة و أن تبعات...

بائع العلك ... قصة جميلة من مكتبتى الشخصية قصص سكس عربي

  في البدء أريد أن أعرفكم بنفسي , أنا مراد و عمري قارب على الخمسين ,محتفظ بكامل لياقتي , مهندس و حالتي المادية جيدة , زوجتي سمر أصغر مني قليلا , تعرفنا على بعضنا في الجامعة , لدينا أبنان يدرسان خارج البلاد . حياتنا الجنسية عادية جدا و تقليدية , نمارس الجنس عدة مرات بالشهر , و بطريقة كلاسيكية جدا , لم أشعر يوما أن سمر من النوع الشبق , مع أني طالما تمنيتها هكذا , لها وجه جذاب و جسم جميل , إذا نظرت إليها لا تعطيها أكثر من خمس و ثلاثون سنة . كنت كثيرا ما أفتش عن ذلك الزر الخفي الذي يجب أن يكون موجودا عند كل النساء لاستثارتها , و لقد جربت كل شيء و لم أفلح , من التقاط حلم صدرها بفمي و لساني , إلى مداعبة بظرها بيدي و لحس كسها و إدخال لساني إليه , و لكن مستوى الاستثارة المتولدة عندها لم يكن كافيا أبدا , و نادرا ما كانت تصل لنشوتها معي , لذا أجد نفسي أعود إلى الممارسات الجنسية التقليدية معها , و لم يكن هذا يرويني , فلطالما مارست العادة السرية منفردا . تبدأ قصتي في يوم كنا عائدين من احدى السهرات ليلا , و قد تناولت الكحول بشكل معتدل , فقد كان الجو مؤاتيا لذلك بالسهرة , و كنت دائما أصبح مثارا ...